Przygarnialiśmy już pieski, na nawet telewizyjnego „kropka”– pamiętacie? – akcja „przygarnij kropka”, zachęcająca do udziału w badaniach telemetrycznych. Z kolei psiaczka mogli sobie wypróbować celebryci w jednym z reality show. Jak na broił, to sio! – z powrotem do schroniska. Teraz można sobie zaadaptować mężczyznę.
Serwis randkowy ZaadoptujFaceta.pl rozpoczął zmasowaną kampanię reklamową w telewizji i Internecie. W reklamach mężczyźni są prezentowani jako towary przecenione w nowym roku. – Czyścimy magazyny. Przeceniliśmy więc niektóre produkty, które nie cieszyły się większym zainteresowaniem w ubiegłym roku. Być może ktoś wrzuci je do koszyka w gorączce noworocznych wyprzedaży. Choć szczerze mówiąc odradzamy – tak żartobliwie komentuje akcję marketing manager serwisu Alan Bento.
Dalej bierze Polki pod włos, nazywając je niezależnymi, do których należy ostatnie słowo w nawiązywaniu znajomości. A ja dość mam tych niezależnych pań, które najpierw męża trzymają pod pantoflem, a potem syna wychowują na maminsynka, podporządkowanego kolejnej pani.
Twórcy portalu dotychczasowe serwisy randkowe nazywają przestarzałymi, na których aktywność jest rzeczą wstydliwą. Znam wiele małżeństw, które poznały się w ten sposób. I naprawdę obeszło się bez poniżania żadnej ze stron.
Śmiech rozładowuje. Warto mieć dystans do siebie, bo nie ma nic gorszego jak traktowanie siebie zbyt serio. Ale pozwalanie na porównywanie siebie do wybrakowanego, dlatego przecenionego towaru to dystans spuszczony z łańcucha poczucia godności.
Dotąd to feministki walczyły z przedmiotowym traktowaniem kobiet. Kto wstawi się za facetami sprzedawanymi na promocji?