5 maja
niedziela
Ireny, Waldemara
Dziś Jutro Pojutrze
     
°/° °/° °/°

Lublin: Fundacja Życie i Rodzina pisze do dyrekcji liceum w sprawie popierania ideologii gender

Ocena: 4.8
749

Fundacja Życie i Rodzina na początku listopada stanęła z pikietą informacyjną o zagrożeniach wynikających ze stosowania ideologii gender. Stało się to po wypowiedziach pedagogów, że będą traktować uczniów zgodnie z ich deklaracjami, a nie z realną płcią.

Nauczyciele, którzy według Fundacji poddali się „tęczowej propagandzie”, podczas pikiety wychodzili przed budynek i krzyczeli na wolontariuszy, byli agresywni. Żądali zakończenia zgromadzenia – mimo że było pokojowe i legalne.

Ponieważ do opinii publicznej przedostały się informacje, że w szkole popiera się ideologię gender, Fundacja postanowiła zapytać o to w trybie dostępu do informacji publicznej. Pismo wysłane 22 listopada br. zawiera szereg pytań dotyczących m.in. nacisków na uczniów i nauczycieli, którzy chcą traktować chłopaków i dziewczyny zgodnie z prawem i ich prawdziwą płcią. Członkowie Fundacji Życie i Rodzina pytają w nim także o możliwość zaliczenia materiału dot. biologii człowieka przez uczniów, którzy twierdzą, że płeć określa się przez deklarację, oraz jak przypisywane są do grup podczas lekcji w-f osoby określające się inaczej, niż wynika to z ich płci biologicznej.

Przedstawiciele Fundacji Życie i Rodzina liczą na szybką odpowiedź, którą przekażą opinii publicznej.

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:

NIEDZIELNY NIEZBĘDNIK DUCHOWY - 5 maja

VI Niedziela Wielkanocna
Trwajcie we Mnie, a Ja w was trwać będę.
Kto trwa we Mnie, przynosi owoc obfity.

+ Czytania liturgiczne (rok B, II): J 15, 1-8
+ Komentarz do czytań (Bractwo Słowa Bożego) 

ZAPOWIADAMY, ZAPRASZAMY

Co? Gdzie? Kiedy?
chcesz dodać swoje wydarzenie - napisz
Blisko nas
chcesz dodać swoją informację - napisz



Najwyżej oceniane artykuły

Blog - Ksiądz z Warszawskiego Blokowiska

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę
W tym miejscu może wyświetlać się reklama Twoich usług i produktów. Zapraszamy do kontaktu.



Newsletter