1 marca
sobota
Antoniny, Radoslawa, Dawida
Dziś Jutro Pojutrze
     
°/° °/° °/°

Caritas Polska z nagrodą TOP MARKA 2023

Ocena: 4.4
436

„Silna komunikacja jest naszym obowiązkiem i jednym z kluczowych elementem współpracy z darczyńcami, partnerami i przyjaciółmi Caritas.  Takie nagrody pozwalają nam na chwilę zatrzymać się i spojrzeć z innej perspektywy na działania naszej organizacji” – mówi ks. dr Marcin Iżycki, Dyrektor Caritas Polska.

W tegorocznym badaniu Top Marka, zrealizowanym na zlecenie redakcji magazynu „Press”, Caritas Polska ponownie zwyciężyła w kategorii „Projekty charytatywne”. Działania Caritas były szeroko omawiane i komentowane w mediach tradycyjnych i cyfrowych, a także w social mediach. co pozwoliło już drugi rok z rzędu uzyskać pozycję lidera wśród projektów charytatywnych.

W badanym okresie priorytetem pozostawała dla nas pomoc dla Ukrainy, a także szybkie reagowanie na kryzysy. Dzięki sieci Caritas Internationalis i obecności narodowych Caritas w ponad 160 krajach mamy możliwość niemalże natychmiastowego rozpoznania potrzeb. Tylko w badanym okresie w trybie interwencyjnym odpowiedzieliśmy na trzęsienie ziemi w Syrii, Turcji i Maroku, powódź w Nowej Kachowce i w Słowenii. Pokazujemy, że „dobra jest więcej”

– mówi ks. dr Marcin Iżycki, dyrektor Caritas Polska.

Zaawansowany rozwój kompetencji organizacyjnych z zachowaniem transparentności działań jest istotnym elementem oceny opinii publicznej. Caritas Polska co roku raportuje swoje działania – jest to zbiór szczegółowo rozpisanej skali pomocy finansowej, materialnej, administracyjnej i psychologicznej, udzielonej przez Caritas Polska w minionym roku. O niesionej pomocy chętnie informują również partnerzy biznesowi Caritas, których nieustannie przybywa. 

fot. Caritas Polska

To już 16. odsłona rankingu Top Marka, obejmującego 500 organizacji w 50 branżach. Ten unikatowy w skali kraju plebiscyt pozwala analizowanym podmiotom porównać się nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale także szerzej, w odniesieniu do innych obszarów. Ranking powstał w wyniku analizy blisko 47 mln informacji z prasy, Internetu i mediów społecznościowych. Plebiscyt ten jest dla brandów jak lustro – pozwala dostrzec, jak widzą nas inni i jak oceniają nasze działania. Dzięki temu można z dystansem przeanalizować oraz skorygować strategie komunikacji i promocji marki.
 

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ:
- Reklama -

DUCHOWY NIEZBĘDNIK - 28 lutego

Piątek, VII Tydzień zwykły
+ Czytania liturgiczne (rok C, I): Mk 10, 1-12
+ Komentarz do czytań (Bractwo Słowa Bożego)
Nowenna do o. Dolindo - 20-28 II

ZAPOWIADAMY, ZAPRASZAMY

Co? Gdzie? Kiedy?
chcesz dodać swoje wydarzenie - napisz
Blisko nas
chcesz dodać swoją informację - napisz



Najczęściej czytane artykuły



Najwyżej oceniane artykuły

Blog - Ksiądz z Warszawskiego Blokowiska

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę
W tym miejscu może wyświetlać się reklama Twoich usług i produktów. Zapraszamy do kontaktu.



Newsletter